Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia

Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" d ...

Prezentare

Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia din data de 23.07.2025

HOTĂRÂREA NR. 1.

Se aprobă Regulamentul privind acordarea gradațiilor de merit pentru personalul didactic și de cercetare din cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (revizie).

Regulamentul privind acordarea gradațiilor de merit pentru personalul didactic și de cercetare din cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 2.

Se aprobă revizia Regulamentului de organizare și desfășurare a admiterii în ciclul de studii universitare de licență pentru anul universitar 2025 – 2026, precum și revizia Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea concursului de admitere la studii universitare de masterat pentru anul universitar 2025 – 2026.

Regulamentul de organizare și desfășurare a admiterii în ciclul de studii universitare de licență pentru anul universitar 2025 – 2026 Descarcă
Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului de admitere la studii universitare de masterat pentru anul universitar 2025 – 2026 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 3.

Se aprobă Regulamentul privind organizarea şi funcționarea învățământului superior dual  (revizie).

Regulamentul privind organizarea şi funcționarea învățământului superior dual Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 4.

Se aprobă Procedura operațională PO – CICOC – 03 privind monitorizarea inserției pe piața muncii a absolvenților Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia (revizie).

Procedura operațională PO – CICOC – 03 privind monitorizarea inserției pe piața muncii a absolvenților Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 5.

Se aprobă Planurile de învățământ pentru programele de studii universitare de licență și masterat, pentru anul universitar 2025-2026.

HOTĂRÂREA NR. 6.

Se aprobă analiza cauzelor deficitului financiar la 31.12.2024 și Planul de măsuri cu privire la îmbunătățirea situației financiare, la nivelul Facultății de Istorie, Litere și Științe ale Educației.

HOTĂRÂREA NR. 7.

Se aprobă Raportul de activitate al Clubului Sportiv Universitar din Alba Iulia, pentru perioada ianuarie – iunie 2025.

Raportul de activitate al Clubului Sportiv Universitar din Alba Iulia, pentru perioada ianuarie – iunie 2025 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 8.

Se aprobă Raportul asupra procesului de evaluare periodică a calității corpului profesoral din Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia - semestrul II al anului universitar 2024-2025.

Raportul asupra procesului de evaluare periodică a calității corpului profesoral din Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia - semestrul II al anului universitar 2024-2025 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 9.

Se aprobă Raportul asupra procesului de evaluare a nivelului de satisfacție al studenților în raport cu dezvoltarea profesională și personală asigurată de Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, semestrul II al anului universitar 2024-2025.

Raportul asupra procesului de evaluare a nivelului de satisfacție al studenților în raport cu dezvoltarea profesională și personală asigurată de Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, semestrul II al anului universitar 2024-2025 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 10.

Se aprobă completarea componenței Biroului Permanent al Senatului, a Comisiei pentru cooperări și parteneriate naționale și internaționale, a Comisiei pentru învățământ, evaluarea calității, strategii, dezvoltare și promovare instituțională și a Comisiei pentru distincții universitare și titluri onorifice, cu dl conf.univ.dr. Dragoș Șușman.
Se aprobă modificarea componenței Comisiei pentru cooperări și parteneriate naționale și internaționale, prin desemnarea dnei conf.univ.dr. Begov-Ungur Andreea Ramona în calitatea de Președinte al comisiei.

HOTĂRÂREA NR. 11.

Se aprobă rapoartele comisiilor de concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante, în semestrul II al anului universitar 2024-2025 și se validează următoarele rezultate:

FACULTATEA DE ISTORIE, LITERE ȘI ȘTIINȚE ALE EDUCAȚIEI
Departamentul de Istorie, Arheologie și Patrimoniu
Conferențiar universitar, poziția 10. Domeniul Istorie.
Discipline: Arhitectură și urbanism în Transilvania; Arhitectură și urbanism în Transilvania; Urbanismul în Transilvania. Sec. XIII-XIX; Sisteme de fortificații în Evul Mediu și epoca modernă; Sisteme de fortificații în Evul Mediu și epoca modernă; Introducere în muzeologie; Evidența și legislația patrimoniului cultural; Bazele conservării patrimoniului; Introducere în muzeologie; Patrimoniul și itinerarul cultural.
Candidat desemnat câștigător: ANGHEL CĂLIN VASILE

FACULTATEA DE ISTORIE, LITERE ȘI ȘTIINȚE ALE EDUCAȚIEI
Departamentul de Litere    
Lector universitar, poziția 26. Domeniul Filologie.
Discipline: Limba română contemporană. Fonetică, lexic și semantică; Limba română contemporană. Fonetică, lexic și semantică; Limba română contemporană. Fonetică, lexic și semantică; Didactica domeniului limbă și comunicare (învățământ preșcolar); Didactica limbii și literaturii române-înv. primar; Limba română; Limba română contemporană. Fonetică, lexic și semantică; Limba română contemporană. Morfologie; Limba română contemporană. Morfologie; Limba română contemporană. Morfologie.
Candidat desemnat câștigător: JURCOVEȚ ALICE

FACULTATEA DE TEOLOGIE ORTODOXĂ
Departamentul de Artă Religioasă
Conferențiar universitar, poziția 13. Domeniul Cinematografie și media.
Discipline: Scenaristică (1), Scenaristică (2), Scenaristică (3), Scenaristică (4), Radiojurnalism (1); Radiojurnalism (2); Introducere în teoria comunicării.
Candidat desemnat câștigător: BUTEANU IOAN

FACULTATEA DE INFORMATICĂ ȘI INGINERIE
Departamentul de Cadastru, Inginerie Civilă şi Ingineria Mediului
Asistent universitar, poziția 20 (pe perioadă determinată de 2 ani, începând cu prima zi a semestrului I, al anului universitar 2025-2026). Domeniul Ingineria mediului.
Discipline: Rezistența materialelor; Mecanica fluidelor; Fizica atmosferei; Știința Solului; Pedologie;  Teledetecție și riscuri atmosferice; Meteorologie şi climatologie; Controlul și certificarea produselor;  Geologie; Termodinamica; Metode de elaborare a actelor de reglementare în protecția mediului; Îmbunătățiri funciare; Analiza și sinteza proceselor tehnologice; Ecologie;  Geomorfologia mediului;  Amenajări şi construcții hidrotehnice; Stabilitatea masivelor de pământ; Chimia mediului; Tehnologii de protecție a atmosferei și de prevenire a poluării aerului; Mărfuri alimentare și nealimentare și securitatea consumatorului.
Candidat desemnat câștigător: SĂLCUDEAN MIRCEA

FACULTATEA DE DREPT ȘI ȘTIINȚE SOCIALE
Departamentul de Științe Sociale
Asistent universitar, poziția 31 (pe perioadă determinată de 2 ani, începând cu prima zi a semestrului I, al anului universitar 2025-2026). Domeniul Sociologie.
Discipline: Demografie; Sociologie; Introducere în sociologie; Introducere în sociologie; Psihosociologia conducerii; Integrarea pe piața muncii a șomerilor și a grupurilor vulnerabile; Relații interetnice; Cercetarea calitativă în resurse umane; Metode de cercetare calitativă; Metodologia cercetării în științele sociale; Sociologia organizațiilor; Demografie; Introducere în sociologie; Politici publice; Sociologia vârstelor și a îmbătrânirii; Sociologia dezvoltării sociale; Teorii sociologice contemporane; Metodologia cercetării în științele sociale.
Candidat desemnat câștigător: ISIRABAHENDA GONZAGUE

HOTĂRÂREA NR. 12.

Se aprobă calendarul activităților educaționale specifice semestrelor academice ale anului universitar 2025-2026, la nivelul Facultăților.

Calendarul activităților educaționale pentru anul universitar 2025-2026 - Facultatea de Istorie, Litere și Științe ale Educației Descarcă
Calendarul activităților educaționale pentru anul universitar 2025-2026 - Facultatea de Ştiinţe Economice Descarcă
Calendarul activităților educaționale pentru anul universitar 2025-2026 - Facultatea de Informatică și Inginerie Descarcă
Calendarul activităților educaționale pentru anul universitar 2025-2026 - Facultatea de Drept şi Ştiinţe Sociale Descarcă
Calendarul activităților educaționale pentru anul universitar 2025-2026 - Facultatea de Teologie Ortodoxă Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 13.

Se aprobă susținerea examenelor de finalizare a studiilor universitare de licență și masterat din cadrul Facultății de Științe Economice – sesiunea septembrie 2025, în data de 09.09.2025.

HOTĂRÂREA NR. 14.

Se aprobă demararea procedurilor privind depunerea dosarului de evaluare internă, în vederea recreditării, pentru specializare Finanțe și bănci, domeniul Finanțe, forma de învățământ cu frecvență, precum și componența comisiei pentru întocmirea dosarului, după cum urmează:

Președinte: conf.univ.dr. Dănulețiu Adina
Persoană de contact: conf.univ.dr. Dănulețiu Adina
Membri: prof.univ.dr. Socol Adela
prof.univ.dr. Iuga Iulia
prof.univ.dr. Ivan Oana Raluca
prof.univ.dr. Găban Vasile Lucian
prof.univ.dr. Tamas-Szora Atila
conf.univ.dr. Dănulețiu Dan Constantin
conf.univ.dr. Cioca Ionela Cornelia
lect.univ.dr. Suciu Teodora Maria
asist.univ.dr. Botar Claudia
asist.univ.dr. Goia Izabela Diana
Secretari: Croitoru Adriana Ioana
Priporan Ioana Lavinia

HOTĂRÂREA NR. 15.

Se aprobă demararea procedurilor de acreditare a programului de licență Educație timpurie, forma de învățământ IF, precum și componența comisiei de întocmire a dosarului, după cum urmează:

Președinte: lect.univ.dr. Nanu Eugenia Cristina
Membri: conf.univ.dr. Todor Ioana Cristina
lect.univ.dr. Petrovan Ramona
Secretar: Ilea Maria Andreea
Buzași Simona

HOTĂRÂREA NR. 16.

Se aprobă demararea procedurilor de acreditare a programului de licență Educație timpurie, forma de învățământ ID, precum și componența comisiei de întocmire a dosarului, după cum urmează:

Președinte:  conf.univ.dr. Muntean-Trif Letiția Simona
Membri: conf.univ.dr. Todor Ioana Cristina
lect.univ.dr. Petrovan Ramona
prof.univ.dr. Dimen Levente
Secretar: Dîrman Mihaela
Bucur Daniela

HOTĂRÂREA NR. 17.

Se aprobă cuantumul taxei de școlarizare pentru specializarea Logistică Operațională (dual), în valoare de 4.200 lei.

Cuantumul taxei de școlarizare pentru specializarea Logistică Operațională (dual) Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 18.

Se aprobă cuantumul taxei de școlarizare pentru specializarea Electronică aplicată – dual, în valoare de 4.200 lei.

Cuantumul taxei de școlarizare pentru specializarea Electronică aplicată – dual Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 19.

Se aprobă tariful de înscriere la cursul de formare Competențe digitale, inclusiv navigarea pe internet și securitate cibernetică digitală, în valoare de 50 lei.

HOTĂRÂREA NR. 20.

Se aprobă cuantumul taxelor de studii pentru anul universitar 2025-2026 la ciclurile de studii universitare de licență, masterat și doctorat, pentru anii superiori, actualizat cu rata inflației, conform art. 9, alin, (5) din Legea învățământului superior nr. 199/2023, cu modificările și completările ulterioare, conform anexei.

Cuantumul taxelor de studii pentru anul universitar 2025-2026 la ciclurile de studii universitare de licență, masterat și doctorat, pentru anii superiori Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 21.

Se aprobă tarifele de cazare în Căminele studențești pentru anul universitar 2025-2026, conform anexei.

Tarifele de cazare în Căminele studențești pentru anul universitar 2025-2026 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 22.

Se aprobă tarifele de cazare în Casa de oaspeți pentru anul universitar 2025-2026, cu modificările Consiliului de Administrație, conform anexei.

Tarifele de cazare în Casa de oaspeți pentru anul universitar 2025-2026 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 23.

Se aprobă cererile nr. 15845/02.07.2025 și 15851/02.07.2025 ale unor absolvente ale Universității de Vest din Timișoara, Facultatea de Sociologie și Psihologie, programul de studii Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar, de a susține examenul de finalizare a studiilor în cadrul Universității „1 Decembrie 2928” din Alba Iulia, sesiunea septembrie 2025.

Citeste politica de cookie pe aici


Preferințe