Program Acreditat, durata studiilor 3 ani/180 credite
Calificări:
- consilier administrația publică;
- secretari de primării;
- funcţionari de stare civilă şi alţi funcţionari;
Competențe profesionale:
- Utilizarea conceptelor și principiilor fundamentale de organizare și funcționare a structurilor administrative pentru inserția profesională în instituții publice și/sau private;
- Identificarea și aplicarea dispozițiilor legale cu privire la sistemul administrativ, inclusiv inițierea și formularea de propuneri de acte normative și/sau administrative;
- Comunicarea orală și scrisă, în limba programului de studii și într-o limbă de circulație internațională, a unor mesaje structurate referitoare la o problemă dată din specialitate;
- Aplicarea instrumentelor strategice pentru dezvoltarea instituțională;
- Administrarea activităților specifice din domeniu, cu respectarea eticii și deontologiei profesionale instituțională;
- Identificarea, analizarea și rezolvarea problemelor din administrația publică, în mod cooperant, flexibil și eficient;
Competențe transversale:
- Îndeplinirea la termen, în mod riguros, eficient și responsabil, a sarcinilor profesionale, cu respectarea principiilor etice și a deontologiei profesionale;
- Aplicarea tehnicilor de relaționare în grup, deprinderea și exercitarea rolurilor specifice în munca de echipă, prin dezvoltarea abilităților de comunicare interpersonală;
- Autoevaluarea nevoii de formare profesională, identificarea resurselor, modalităților de formare, dezvoltare personală, profesională, în scopul inserției și adaptării la cerințele pieței muncii;
Locuri disponibile / tip
20 locuri / IF (buget)
24 locuri / IF (taxă)