Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" d ...

Prezentare

Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia din data de 20.04.2022

HOTĂRÂREA NR. 1.

Se aprobă Regulamentul instituțional de organizare și desfășurare a studiilor universitare de doctorat în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (revizie).

Regulamentul instituțional de organizare și desfășurare a studiilor universitare de doctorat în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 2.

Se aprobă Procedura operațională PO – IOSUD – 02 privind susținerea publică a tezei de doctorat, revizie a procedurii operaționale SEAQ_PO_IOSUD_04.

Procedura operațională privind susținerea publică a tezei de doctorat Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 3.

Se aprobă Procedura operațională PO – BIROUL IT – 01 privind mentenanța calculatoarelor din cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
Se abrogă procedurile operaționale PO 20. 001 și PO 20. 002, la propunerea Biroului IT

Procedura operațională PO – BIROUL IT – 01 privind mentenanța calculatoarelor din cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 4.

Se aprobă Planul de redresare al Facultății de Teologie Ortodoxă, în perioada 2022-2024, pentru reducerea deficitului financiar înregistrat la finele anului 2021.

HOTĂRÂREA NR. 5.

Se aprobă Raportul privind execuția bugetară, întocmit în conformitate cu Hotărârea Senatului nr. 14/15.09.2021, privind alocarea sumei de 100.000 lei din venituri proprii Clubului Sportiv Universitatea din Alba Iulia, în condițiile art. 223, al. 14 din Legea Educației Naționale nr. 1/2011, pentru desfășurarea activității.

HOTĂRÂREA NR. 6.

Se aprobă componența comisiilor de licență, disertație și de absolvire a anului pregătitor, din cadrul examenelor de finalizare a studiilor în anul universitar 2021-2022, precum și datele de desfășurare a acestora, conform anexei la prezenta hotărâre.

ANEXA 1 - HOTĂRÂREA NR. 6. Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 7.

Se aprobă organizarea alegerilor academice parțiale pentru completarea locurilor vacantate cu reprezentanții studenților în următoarele structuri de conducere:
- Senatul Universității: 1 loc (reprezentant studenți doctoranzi);
- Consiliul Studiilor Universitare de Doctorat – 1 loc.

Se aprobă Comisia de alegeri cu următoarea componență:
Facultatea de Istorie și Filologie -  Sicoe Ada
Facultatea de Științe Economice – Bolun Alexandrina 
Facultatea de Științe Exacte și Inginerești – Bolojan Mihai
Facultatea de Drept și Științe Sociale – Zota Erika
Facultatea de Teologie Ortodoxă – Anca Cristian 
Reprezentant LSUA – Bogdan Mălina
Reprezentant ASCOR – Bândean Adrian

Se aprobă calendarul alegerilor academice parțiale pentru completarea locurilor vacantate cu reprezentanții studenților:
02 - 04 mai 2022 - depunerea candidaturilor;
05 mai 2022 - desfășurarea alegerilor și afișarea rezultatelor preliminarii;
06 mai 2022 - depunerea și soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor finale;
25 mai 2022 - validarea rezultatelor alegerilor în Senat.

HOTĂRÂREA NR. 8.

Se aprobă solicitările studenților doctoranzi și post-doctoranzi privind retragerea, întreruperea și prelungirea studiilor doctorale, conform anexei la prezenta hotărâre. 
Se aprobă referatul nr. 7989/15.04.2022 privind propunerea CSUD de exmatriculare a unor studenți doctoranzi, conform anexei la prezenta hotărâre.

ANEXA 1 - HOTĂRÂREA NR. 8. Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 9.

Se aprobă acordarea titlului de Doctor Honoris Causa domnului Prof.univ.dr. Albu Lucian-Liviu, Academia de Științe Economice București, personalitate de marcă în domeniul științelor economice, cercetător puternic implicat, prin studiile sale, în dezvoltarea sistemului macroeconomic din România, la propunerea Facultății de Științe Economice.

Utilizarea cookie-urilor este importanta pentru buna functionare a acestui site. Prin continuarea navigarii pe site va exprimati acordul explicit cu privire la utilizarea cookie-urilor.

Citeste politica de cookie pe aici

OK